de voorbereiding - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Lia Groeneveld - WaarBenJij.nu de voorbereiding - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Lia Groeneveld - WaarBenJij.nu

de voorbereiding

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

24 December 2017 | Nederland, Hellevoetsluis

Langzaam maar zeker komt de vertrekdatum dichterbij.
Mijn koffer ligt open op zolder. Als er dingen zijn die me te binnen schieten, en die ik nu toch niet nodig heb, stop ik ze alvast in de koffer. Bij 25 kg moet ik stoppen. Ik kan nog even vooruit.
De inentingen zijn compleet, de malariapillen in huis.Gisteren heel gezellig de 50ste verjaardag gevierd van Wieke.Morgen kerst.Nog een paar dagen werken, de nachtdienst met Oud en Nieuw en dan het vertrek op 5 januari. Ik zie er naar uit.

  • 24 December 2017 - 14:29

    Annemieke:

    Ha Lia,

    Wel fijn om in deze dagen nog even thuis te zijn!
    Je hebt een mooie periode uitgekozen.....
    Wens je een hele goede/mooie reis toe met interessante werkervaringen!
    Leuk dat we op deze manier straks je ervaringen lezen......

    Het ga je goed, lieve vriendin!

  • 24 December 2017 - 21:07

    Anne Scheijgrond :

    Maar eeerst.. The Sound of Music!

  • 25 December 2017 - 20:24

    Moeder Joke:

    Zo de dagen gaan al aftellen! Wij leven ontzettend met je mee!! Eerst de jongste dochter 50 met feestje en alles erop en eraan! Nu gaan we ons weer op jou richten! Zo blijven we jong!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Voor de tweede keer naar Afrika. Nu naar Gambia.

Actief sinds 19 Dec. 2017
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 9665

Voorgaande reizen:

05 Januari 2018 - 02 Februari 2018

Een maand naar Gambia

Landen bezocht: